allt är skivat & sockrat & upplagt

Tja. Jag är sämst på att uppdatera bloggen! Men jag är ganska ointressant, har oftast inte jättemycket vettigt att säga faktiskt.
Men IDAG var sista skoldagen och jag är sjukt lättad. Att vi har fem prov när vi kommer tillbaka rör mig inte i ryggen, inte nu. De sista dagarna har faktiskt varit överlevnadsbara (är det ett ord? annars uppfinner jag det nu), för jag har trevliga saker att vila ögonen på.
Dessutom har vi fångat tomten och sjungit för mycket singstar i cafeterian.
Jag är fett pepp på lördag förresten. Torsten ska dricka!!!
Så ge mig bara lördag, nyår, festivalsommar och en lucky strike så är ingen gladare än jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0