den fria viljan var vår tonårsdröm


Midsommar 08. Jag kommer aldrig glömma midsommar 08. Det vände mitt liv totalt upp och ner, och tillvaron blev mycket trevligare att leva i. Jag träffade de finaste av de finaste människorna man kan tänka sig, var full, var nykter, blev handcuffed to broooootal_metaldude, dansade, hoppade, lyssnade på musik, rökte vattenpipa, var glad.
Jag peppar redan inför midsommarfestival @rassle 09.
Nu är de första banden släppta dessutom, och jag vet redan nu att midsommar 09 kommer bli bäst.
FÖR CK SKA SPELA!!!! WIHOWIHOWIHO!!! pepp pepp pepp pepp pepp pepp!
Sen släpptes visst palpitation och dmitry fyodorov också, men det är lite skitsamma! CK IS ÅL DAT MATTÖRS!
Sen spelar ju förstås banden ingen roll om man inte omges av fina människor, men det tar jag för givet att jag gör.

Ikväll ska jag bli full & odräglig med fina människor! Puss!





Kommentarer
Postat av: pepp.

wowo! .)

2008-12-21 @ 20:50:03
Postat av: pepp.

är det jag på blden? .)

2008-12-21 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0