det finns bara plats för tre män i mitt liv

Yes, så är det. Tre män är allt jag har plats för! Det  är jag nog ganska nöjd med.

1. Jocke Berg, given förstaplacering, för att han är Jocke Berg, för att han aldrig upphör att förvåna mig, för att han är så intelligent och stilig.
Timo, för att han sprudlar, ger mig lyckorus i hela kroppen, alltid får mig att vilja dansa, hoppa, skrika och för att han har världens snyggaste kropp + att han inte har något emot att visa upp den.
Edward, åh Edward Cullen du vackra varelse. Bara för att en crush på en fiktiv vampyr är det enda som behövs för att jag ska klassas som komplett från vettet.

Jag fick eclipse i julklapp. Den är 530 sidor lång. Jag började läsa på juldagen, igår kväll var den slut.
Obsessive cullen disorder, no rehab necessary.

Snart är det 2009. Himla massa ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0