live.love.dazzle

Nu är läget såhär.
Det känns som om någon huggit bort en stor stensvulst från min bröstkorg.
Jag skulle med fasa vända blad i fickkalendern idag. Jag vågade inte tänka på vilka hemska prov och inlämningsuppgifter som skulle lura på nästa sida. MEN!!!!!
INGENTING! Det var tomt! Alltså, förstår ni? T to the O to the M to the T!
Min fickkalender har varit sprängfylld sedan terminen började i augusti. När vågen av lättnad hade sköljt över mig, kom jag till en hemsk insikt.
Vad ska jag nu göra med all min tid? Jag känner mig nästan arbetslös. Ska jag livnära mig på mackor och oboy med Didde? Bli överenergisk och träna varje dag? Eller kommer jag hamna i sängen, apatisk och livlös?
Men, varför bekymra sig idag? Morgondagen är ett mysterium.
Som de säger i kung fu panda, "Today, is a gift. That's why we call it present"

Nu ska jag dansa, det blir feint.
Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0