& fast jag blundar kan jag inte sluta se

Mörkt när man vaknar, mörkt när man kommer hem från skolan. Verkligen uppiggande! Verkligen glädjespridande! NOT!!!11 Det har en väldigt konstig inverkan på mig. Jag har blivit så sentimental.
Jag gråter till djurpolisen i Houston, jag gråter till extreme makeover home edition & jag gråter till förlossningsberättelser.

Skulle kunnatänka mig att göra vad som helst just nu, UTOM att sätta mig och tragla hinduism & buddhism igen.
Men det är självklart det enda alternativet om jag inte vill köra på det här provet.
Imorgon ska jag iallafall fika, shoppa, kedjeröka och välsigna att helgen är här.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0