Alkohol, crazydans, liseberg, brädspel och de bästa jag vet.

Underbar helg. Underunderunderbar!
Blev hämtad på Skåres av Maulin, Torsten och Melker i fredags. Mina vänner ville inte låta mig åka, när de fick syn på torstens kilt, röda hår och skägg. Han hälsade så hjärtigt till dem och moonade i bilrutan.

Jag och Maulin spenderade den tre timmar långa bilresan med att sjunga, prata skit och dricka varm & kall äppelvin, som jag förresten rekommenderar starkt!
Väl framme möttes vi av en full men ack så söt Mia som kom utsnubblande ur huset. Resten av kvällen tokdansade vi åt helvete! Precis som man ska!
Lördag tog vi oss en tripp till Götenorg och Liseberg.
Vi åkte massa karusell och tittade på the soundtrack of our lives. Jag sprang in i en glasruta i kristallhuset. Dagen asgarv.
Sen åkte vi hem, åt tacos och spelade brädspel.

Nu sitter jag här hemma och är bitter för att gud ska vara så jävla dum och placera människor man tycker så mycket om, tre jävla timmar härifrån.

Ikäll ska jag yoga. Over n' out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0