Det snurrar i min skalle

Fredagar är bra. Då kan man unna sig nickokickar på altanen utan ångest.
Ensam hemma och jag kan lyssna på familjen och krunegård på högsta volym utan gnäll.
Om en vecka är det rookie och jag är jättepepp på att vara full och dansa galet med maulin, frida och fanny.

Idag har jag, Elin, Sophie, Tanja, Emmelie, Martina och Frida haft vår traditionella fredagsfika på skåres med alldeles för mycket kaffe. Sen köpte vi teaterblod och vitt ansiktssmink. Nästa vecka är det dags för halloweenveckan vi anordnat på skolan. Jag kommer såklart vara tuffast, utklädd till jigsaw på sparkcykel.

Imorgon är det öppet hus. Jag uppmanar alla att ta sig dit och låta oss misshandla er med våra blodtrycksmanchetter.
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0