I miss the freedom and the time spent alone.

14.04. Sitter vid en dator. No shit sherlock!!!? Melker & Razz töntspelar nåt jättetråkigt och fult tvspel.
Då föredrar jag hellre att blogga!

Snart bär det av till Rookie. Vi sitter bara och väntar på att Maulin/Merlin/Pepp ska jobba klart nångång!
Ikväll ska jag se Krunegård, Looptroop rockers och Movits! Har ni inte hört sistnämnda, rekommenderar jag äppelknyckarjazz. Skönare låt får man leta efter!

Men en del av mig är faktiskt lite sorgsen, vemodig och full av saknad.
Underbara, söta, fina, favoritmia kan inte åka med. Det gör mig ledsen i hjärtat.
Ond bråd död åt allt vad högskoleprov heter.
Men i vilket fall som helst så ska jag ha kul.
Syns i dimman y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0