Som att sväva på rosa moln - fast bättre

Mia är här. Allt är underbart.
Igår sprang jag & Maulin nästan omkull henne när hon klev av tåget.
På nåt sätt känns saker och ting så ollfullständigt när vi tre inte är tillsammans.
Jag tar verkligen vara på den tid vi får tillsammans. Malin och Mia har fått mig att inse hur vänner ska vara.
Jag har gått omkring och trott mig veta så mycket om vänskap. Jag visste ingenting förrän jag träffade dem.
Och nu blir det här sentimentalt och så sliskigt så man vill kräkas. Men det skiter jag i, för såhär är det.
Med Mia och Malin kan jag vara mig själv. Det är hos dem jag hör hemma.


Ikväll är det fiiiiiiiiiiiesta och jag är
pepp pepp pepp
pepp pepp pepp.

Igår var det bara jag, Mia och Ebba som drack, för alla andra skulle jobba.
Jag rökte för mycket lucky strike med ebba.
Jag var fullkomligt till mig av lycka över att Borås bästa tjej satt jämte mig i soffan och pussade mig på kinden med jämna mellanrum.
Jag var full och jag var dum och jag ramla' på allt.
Men för en gångs skull var det en behaglig fylla.

Ha en bra helg.
För det ska tamigfan jag ha.


Kommentarer
Postat av: Maulin

Jag har fan inga ord!

<3

2008-11-02 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0