Black and white, so uptight, while we run for perfection.

Nu är jag hemma, efter lite qualitytime i Emmaboda, som sagt.
Firade våran femmånadersdag igår med att laga lite mat, titta på tv och bara mysa. Jättehärligt!
Och så bytte vi födelsedagspresenter förstås. Jag fick min underbara, älskade efterlängtade tröja från fienden.se.




Idag ska jag först och främst fira mamma, som fyllde år igår, med familj och mosters familj = TÅRTA. Yummy!
I övrigt lyssnar jag på CK och längtar jättemycket till nästa helg, då jag, Melker, Maulin och Torsten tar vårt pick och pack och våldgästar allas våran Mia i Borås!
Nu ska jag duscha och lyssna på Parken.
Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

Borås, det var som fan det!

2008-09-30 @ 00:32:50
URL: http://youburyme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0