Det är de moderna kvinnorna och jag.

Idag har jag lyckats skada mig, igen. Dock inte UNDER en fotbollsmatch, som jag brukar.
Idag överträffade jag mig själv. Jag snubblade på bollen och slog ryggen i marken under uppvärmningen! Jag menar, det blir ju lite enformigt att alltid slå sig UNDER matchen.
Detta resulterade i att jag kunde röra mig lika bra som en halvlam tant på 98 år. Men envis som jag är, skulle jag prompt in och spela iallafall, om så bara de sista tio minuterna.
Kan jag inte gå imorgon, vet jag ju vem jag ska skylla på.

Och dessutom ska jag på poweryoga ikväll, med lilla mamma.
Det kommer vara jag, mamma och alla piffiga, hurtiga trendkåta medelålderskvinnor.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0