It's a huge carneval in my chest

Hörde en låt häromdagen. En låt av The Mo. Jag kunde vartenda ord utantill, men kunde för allt smör i småland inte komma på vad låten hette. Frustrerande, minst sagt.
I en timma satt jag och försökte googla mig fram, men utan framgång.
Precis när jag tänkte ge upp, slänga tangentbordet i golvet och doppa huvudet i tekannan, efter en och en halv timma, hittade jag den!

Jag var galet och sjukligt bunden till låten back in the good old days.
Nu ser det inte bättre ut, än att vi får en favorit i repris.

The Mo feat. Kris Le Mans - Nostalgia Locomotive





Förresten, så tycker jag om studiedagar. Det borde inte snålas med sådana.
Sova till tjugo i tio, gå ut med hunden i blåsten, med duggregnet stickande i ansiktet och äta lång lyxfrukost med äppelkaks te och rostade honungsmackor. Det är dagar som den här som får en att inse att det här med att gå i ide över hösten kanske var en ganska dum idé ändå. Jag gillar nog hösten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Bästa fucking låten <3

2008-09-22 @ 14:50:37
URL: http://youburyme.blogspot.com
Postat av: Mia

Åh, så snyggisblogg!!! :D och hösten är fin :) elva dagar tills vi syns förresten.

2008-09-22 @ 18:14:50
URL: http://miamedknuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0