Mina damer och herrar, jag går vid namnet CK!

Jag tycker jag har varit ambitiös idag.
På grund av diverse inställda/ frivilliga lektioner, hade jag bara matte idag. Den började tio i tolv, och lutade tio över ett.
Det hade varit så enkelt att bara utebli, eftersom närvaron aldrig kontrolleras, eller sjukanmäla mig själv, för att vara på den säkra sidan.
Men nej, jag satte mig på bussen, hade matte (inte ens hälften av klassen var närvarande) och åkte hem.
Jag spederade mer tid på bussen dit och tillbaka än jag gjorde i skolan. Duktig av mig, tycker jag!

Dessutom, har jag gjort ett välbehövt besök hos frissan idag.
In går Josefine, ut går den nya kvinnliga motsvarigheten till CK!

Score!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0