Vaknar upp och somnar igen, som jag alltid gör.

Usch. De senaste veckorna har varit alldeles för dramatiska för min smak.
En man blir misshandlad på gatan, vi får larma polisen.
En tjej cyklar in i en trottoarkant, trillar och förlorar medvetandet och vi får larma ambulans.
En tjej i klassen är spårlöst försvunnen sedan i torsdags.
Nu får det vara slut på hemskheter.

Det regnar idag, men jag är glad.
Ska snart iväg och ta den traditionella tisdagsfikan med mamma, och sedan åka och dansa.
Imorgon blev vi visst lediga. Jag är inte den som klagar.
Eller jo, jag är visst den som klagar.
För tre veckor sedan fick vi reda på att vi skulle åka till stockholm med samhällskunskapen 9-10 oktober.
Men igår kom rektorn på att skolan visst låg back med 1,2 miljoner.
Så tji fick vi, inget stockholm.
Färdiggnällt. Nu ska jag fika. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0