andas jag kan inte andas

Din äckliga lilla fitta. Du ljuger så dåligt så det är synd om dig. Så ego så man vill kräkas.

Så, det var dagens raseriutbrott. Men jag tänkte fortsätta prata tråkigheter, för jag är orolig. Töntig, men jätteorolig.
För det var en fin människa som försvann utan spår. Har inte hört av honom på snart tre dygn. Jätteskumt för att vara honom. Han var varit inloggad på msn under samma status och samma taglines dygnet runt i snart tre dygn, ännu mer ovanligt för att vara honom.
Han svarar inte någonstans, vilket han alltid gör annars och med tanke på hans mentala status kan jag inte låta bli att bita sönder mina naglar.
Snälla snälla snälla, säg att jag bara är paranoid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0