belöna mig med standardkrav

Hallå! Inget bloggande på två dagar, shame on me. Visserligen har ni väl klarat er utan mig längre än så innan.
Men jag har varit sjuk, och legat nerbäddad i soffan i princip hela tiden. Giltig frånvaro med andra ord.
Men nu är jag back on track!
Imorse missade jag att vår enda lektion för dagen var inställd, så där satt jag klockan åtta, alldeles ensam.
Men som tur väl är, så hade Emmelie, Maria, Frida, Tanja, Alexandra och Michaela bästämt sig för att ta det obligatoriska rättegångsbesöket vid klockan tio.
Så jag satte mig på Askelyckan, drack kaffe och läste i två timmar. Det var helt klart inga problem att uthärda. Det satt en dösnygg kille med laptop brevid.
Jag kan erkänna att det var lite svårt att undvika lattemustaschen lika snyggt som vanligt..

Rättegången var superkul. eller, tja kul. Missförstå mig rätt, den var väl snarare intressant.
Ska definitivt göras om.
Lite läskigt dock att misshandel och sådant har krupit ner så lågt i åldrarna som till högstadiet.
Målsägande var tretton år. TRETTON ÅR.
Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0