I found no values to praise in you.

Fyfan vad söndagar går mig på nerverna. Det är värsta dagen på hela veckan, mark my words!
Man är okapabel att ta sig för någonting. Antingen ligger man och sover i halvkoma, eller så äter man. Jag gör både och.
Ångesten knackar på och attackerar mig från alla håll och kanter. Fan. Men ja, enought av mitt gnäll.
iTunes snubblade in på Into space innan, då kom jag på hur galet kär jag var i Eskobar för ett drygt år sedan. Det var feint.
& faktiskt, så jag har läst en hel del i min deckare idag. Recensionen ska väl vara inne om en vecka eller så, så dags att lägga på ett kol.

(FÖRRESTEN! Jag är ju typ sjuk! Då får man inte träna!
då är ju faktiskt hälften av ångesten onödig. Yes!)
Då ska jag lägga mig på soffan, dricka te och glo på top model.
Kachiiiiiinga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0