tunga ögonlock, kaffe och gardasil

Kortkort dag i skolan. Det satt fint! En halvtimmas hörövning på engelskan och betygsnack/pyssel på alternativmedicinen. Ser ut som ett MVG i den kursen, gillar't!
Ja, sen gjorde vi en hemskans massa hjärtan till kärleksveckan nästa vecka!
Sen fick jag & syster pallra oss iväg till vårdcentralen för att få den sista gardasilvaccinationen.
& nu är jag supertrött. Som alltid.
Det finns ju mycket jag borde ta tag i. T ex fundera över varför invandrare och män är överrepresenterde i brottssstatistiken, eller vilken nutida svensk vissångare man kan likna med 1700-talets Bellman.
Men nä, jag ska nog nöja med med att dricka kaffe och läsa deckare. Bekvämast så.
Up up and away!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0