we were fated to pretend

Så var det fredag igen, vilket betyder att det bara är en ynka vecka kvar till lovet. Och en vecka till VLH - Mora.
Haha, supertönt jag är!
Fredagen har hittills varit väldigt...fredag. Och ja, jag tycker faktiskt att fredag är ett adjektiv.
Den innehöll massa Sara-lektioner, vilket är kul för hon är en fanatisk "Winnerbäckare", har jättemycket svart ögonskugga, och är allmänt cool. Ja, vi pyntade skolan också. Med en massa hjärtan i alla tänkbara kulörta färger, för det är kärleksvecka nästa vecka. Jag tror jag spyr lite på den.
Sen var det förstås den obligatoriska fredagsfikan med fikaklubben.
En väldigt fredagig fredag alltså.

Helgen blir lugnt & fin. Ikväll ska jag stupa i soffan tror jag.
Imorgon bär det av en sväng till bikupan.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0