beautiful not just for show, it's time that someone let you know.

Jag är ledig imorgon, och det sitter ju visserligen ganska fint, men sen är det nationella i matte B på torsdag. Alltså, jag borde plugga. Men jag vet så himla himla väl redan nu att det kommer inte bli någonting gjort.
Jag hoppas på att lite tur ska räcka till ett G. Sen är det slut, finito, the end med matematik alltså.

Ni har kanske lite rätt till att veta att jag är typ lite förtjust i någon.
Kanske Jocke Berg. Kanske Timo. Kanske McNevin eller Bengtsberg. Kanske någon helt annan.

Det kan ni gott filosofera lite på.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skojar du på mig! Var det Kenny Starfighter ikväll? Och jag missade det. Fan.

2009-01-13 @ 22:32:42
URL: http://blogfag.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0