can't get off this ride

Jag är typ jätteglad att vi började på en torsdag och inte på en måndag. Då hade det varit onsdag idag liksom = big nono.
Igår var jättefint. Jag och Sandra gick på stan. Vi hann med att fika, bli attackerade av emos, snabbshoppa, besöka en fotoautomat och bete oss konstigt på hemmakväll.
Men som sagt, det var fint och nu är jag en rosa/svart sjal & en svart kjol med vita prickar rikare.

Idag har jag inga planer och jag tänker verkligen inte göra några heller. Borde väl plugga in i det sista inför matte B nationella på torsdag, men allvarligt talat finns det ingen motivation till det. Värdelöst att ens försöka med andra ord.
Håkan är dum och jag hoppas bara jättemycket att jag får g. Men det får jag.
Just det, apropå betyg så blev jag väldigt smickrad igår när vi fick slutbetyg i engelska.
Jag fick MVG, vilket iochförsig var väntat eftersom Bosse sagt det flera gånger under kursens gång.
Men han motiverade det med att " du är i särklass en av de bästa eleverna jag någonsin haft".
Bosse är liksom typ jättegammal, so that must be a good thing ey!

Men nä, nu ska jag återgå till min beslutsångest i det svåra valet som jag ska se twilight, mysteriet på greveholm eller björn gustavsson -ett livsverk.


Over 'n out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0