I don't believe that anybody feels the way I do about you now.

Igår: Uhn tiss uhn tiss uhn tiss
Idag: Wonderwall
Det säger ganska mycket.

Bakfull, zombie-look-alike.
Ja, det var ju utgång igår. Mer eller mindre lyckad. Jag minns inte. Jag bryr mig inte. Kommer bara ihåg att jag drack öl,  dansade på ett bord, dansade på golvet & dansade barfota utomhus. Jag har ont i fötterna idag med andra ord.
Jag kanske borde varna er, för idag är jag jävligt bitter.
Jag är så fruktansvärt trött på alla. Alla är omogna, mesiga, töntiga, korkade, dryga och ovettiga.
Synd att jag inte kunde klona mig själv. Då hade jag gjort det, narcissistisk som jag är.
Det är svinkallt överallt. Hela jag skakar som ett asplöv. Imorgon ska jag våldta Bengtsberg.
Han får gärna värma mig.

Over n' out

Kommentarer
Postat av: pepp.

va det bra på ladan?

jag fick köra lite folk till kalmar sen ist som missade sista tåget. förlåt att jag inte hörde av mig.

puss

2009-01-26 @ 00:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0