varför är man alltid en jävla nybörjare på sånt här?

Jaha, då var det lördag igen. Veckorna flyger fram och jag kan inte bestämma mig för om det är superbra, eller helt fruktansvärt jävla tragiskt. I vilket fall som helst så är jag sjuk, och det suger.
Jag var på Lakers igår med Sandra & Tanja. Sjukt bra match och härligt folk på ståplats. Bengtsberg är tamigfan det snyggaste jag sett, särskilt supersvett deluxe edition. Rauwhr!
Vi skrek så pass mycket och högt, att våra halsar kändes bakfulla när vi kom ut. Ni vet känslan av att ha druckit för mycket starka grejer och kedjerökt alldeles för länge?

Nu lyssnar jag på Marilyn Manson och känner mig så jävla brutal. Jag hatar ju honom egenligen. Han är äcklig.
Synd att hans röst är på tok för snygg för honom. Ehehe.
Jag ska nog byta till Lasse Lindh. Ja. Det ska jag definitivt göra. Nu.

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0