Bensinen står på noll och motorn hackaaaaaaaaaaar

Jag hatar att ha "Jag tror på oss" på hjärnan. Det är lite hatkärlek där alltså.
Sen har jag konstaterat att Johan Becker med akustisk gitarr a 'la The Wallstones inte existerar mer, men han är för jävla snygg i vit flyguniform.

Skolan knäcker mig. Jag överlevde mot alla odds den här veckan, och trodde att den kommande veckan skulle bli relativt lugn. Har ett omvårdnadsprov, men det är ju nemas problemas om jag bara hade fått lägga fullt fokus på det. Men nä, nu ska vi visst ha muntligt nationella i svenska B på fredag. Alltså ska jag förbereda ett 5 minuter långt tal, skriva ett pm på 150-300 ord och lära mig talet så gott som utantill. Tema: engagemang & påverkan.
Har inte den minsta aning om vad jag ska snacka om, men det ska hänvisa till en bild och en text.
Tänkte ta upp det här med hur och varför man ser upp till någon. Strages bok "Fans" vore ju ganska bra att referera till.


Hoppas ni hade en fin helg.

exoexo


Kommentarer
Postat av: alexandra

Jag håller med om att det är förjäklamkt i skolan just nu! Prov hit och prov dit. Men lycka till medglosornaimån! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0