bara skuggorna i dammet hade tid

Det kommer bli en fin vecka. Eftersom jag valde att jobba under höstlovet så har jag lov denna veckan.
Idag har jag faktiskt tagit mig i kragen och börjat skriva på psykologiessän. Det var dagens kraftansträngning! Biljetter till ÖREBRO- check. det kostade 650 spänn /cry. Men allt för mina solglasögon. Det kommer bli feint.
Imorgon är det hockey, Lakers-Troja och det kommer bli en jääävla match! Pepp!!
På onsdag ska jag faktiskt in till stan och slösa pengar. Jag behöver en awesome partyoutfit till helgen.
Lördag with a capital L kommer bli legendary! Emmelie fyller 18 och det ska firas.


Så ja, fin vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0