du sa att rädslan den går över, men den där oron stannar kvar

Som jag väntat. och väntat. och väntat. och fått stå emot frestelerna av en digital release, uppladdningar på youtube och spotify..
Men nu så. Det är den sjätte november, officiellt releasedatum och Röd trillade ner i min brevlåda.
Nu har jag ägnat den senaste timman åt att sträcklyssna låt för låt, och seriöst den är så jävla bra.
Den här gången är det bara att instämma i J.Bergs "det här är självklart det bästa vi gjort", för det är det tamigfan.
Kombinationen gitarrer, fräsiga synthslingor och electrobeats är oslagbart.
Det löper en röd tråd genom hela skivan, och för första gången finns det inte en enda låt som inte fullkomligt knockar mig ur stolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0