se mig som en varning

Fan hur sorgligt är det inte med allt mörker?
Mörkt när man vaknar(typ), och mörkt innan man hinner tänka "jaha, vad ska jag ta mig för idag?".
Jag gillar dessutom inte söndagar, men den här har varit exeptionellt trevlig. Jag och pappa har druckit kaffe, haft gemensam frukost, städat på fiket och lagat mat.
Sen begav jag mig till dansen.

Nu sitter jag med mitt kaffe och funderar över om det finns någon gräns för hur dags på dagen man borde sluta dricka kaffe? För att inte behöva sitta med koffeinpumpad hjärna halva natten.
Nu ska jag äta, tjing!

Kommentarer
Postat av: Linda

Visst blir man sjukt trött av allt mörker?! jag orkar inte göra någonting när det är så mörkt hela tiden =/

2009-11-16 @ 21:00:51
URL: http://knottis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0