jag blev expert på att vänta ensam

Jaha, nu var man visst 18. Känns väl bra, men nu börjar ju nedräkningen till 20årsdagen. Aldrig är man nöjd.
Min 18års dag började med skumpa, massa vin och cider i glasflaska hos Mattias. Jag snackade med en engelsk snubbe, och han hade världens finaste accent. Självklart lät min ungefär lika bra med ett alkoholbeslöjad sinne.
Sen hamnade vi på bussen till karlskrona och det var nog nästan den trevligaste bussresan i mitt liv. Jag menar, hur många bussar har discotoalett?
Sen ramlade vi ut i Karlskrona. Mia spydde i en buske sen ramlade vi in på pm. Med facit i hand borde jag ju vetat att folk skulle bjuda på allt, så jag kunde ju taggat ner lite med förfestdrickandet. Rosa panter, violshot och tequilarace är allt jag minns. Sen hamnade vi på piraten och eve vek sig dubbel av skratt när kassörskan gav mig en förebrående min där jag stod på vingliga ben. Sen var det dansdansdans och mer rosa drinkar.
Sen slutade kvällen på alla fyra, kollektivspyendes bakom taxin med Marie. Fin kväll med andra ord.


till nästa lyckopiller. KENT SLÄPPER NYTT 6e november. Första singeln är redan ute digitalt, töntarna heter den och jag ska ärligt talat säga att det tog ett x antal lyssningar att inse det, men fan vad bra den är. Jag som hoppades så hårt att de skulle släppa lite på elektronian, men icke. Vi får väl se hur resten av albumet artar sig. Det är redan förhandbokat, så när det dimper ner i brevlådan kan ni vänta er en utförlig recension.

enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0