look at her dancing

Det blev utgång igår! Efter både skola och jobb mellan fyra och halv tio hoppade jag på tåget mot växjö vid tio. Blev omkullhoppad att gäng onyktra lods. Maria, Frida, Anna, Tanja, Emilia, Abbe och Niklas!
Sen bar det av till oléo, vilket tog typ en halvtimma i onyktert tillstånd.
Vi fick ett dansgolv för oss själva och ägde till I gotta feeling.
Sen drack vi redbull vodka, rosa pantrar och shots och sjöng HV-ramsor.
Sen gick Björn Rosenström på scen, och seriöst han var så jävla snygg! chocker! Han var jävligt bra också för de delen. Jag undrar fortfarande varför han frågade om mitt namn uppifrån scenen.
Ett kravallstaket från 50-talet och en galen folksamling = antastad björn. Jag tror han blev smekt både här och där. Efteråt blev det kramkalas och hemfärd.
Tack för en fin kväll!

Ikväll är det mosters stora 40-årsfest. Lungt blir det väl inte, men sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0