och jag märker inte ljuset som smyger in.

Skulle bara upplysa om att jag utan tvekan har världens bästa körskolelärare. Jag är inne i sista fasen och nästa gång är det dags för tillämpning. Idag hade han ett utlägg om hur mycket han skulle sakna mig, hur fantastiskt kul han hade när vi körde ihop, hur fantastisk jag var som person och att jag aldrig skulle försöka vara nån annan.
Jag kan inte förneka att jag nästan blev lite tårögd. Vi har trots allt spenderat åtskilliga timmar tillsammans intryckta i körskolebilen som aldrig slutar lukta ny bil. Vi har skrattat, skämtat, funderat, diskuterat, skrattat lite till.
Jag har svårt att tänka mig att det finns gott om körskolelärare som mitt i en lektion plockar fram sin mobil, börjar smsa och förklarar att det är till hans älskarinna, följt av ett utlägg om hur de träffades. Jag fullkomligt älskar honom! Det här låter som en enda lång kärleksförklaring och sanningen är att om jag hade varit 30 år äldre hade vi nog varit som gjorda för varandra, haha. Jag kommer verkligen sakna honom när allt är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0