All I care about is you my valentine.

Ni ska bara veta vad trött jag är. Både i huvudet och i kroppen, särskilt benen. Blir alltid så fruktansvärt trött i benen av Raggan på söndagar, men det är väl bra, I guess.
Vi började lite smått på uppvisningsdansen där med, men bara ytterst lite. Elin ville testa ett par saker för att ha något att leka med. Hon vill att jag ska stå på händer, sprattla med benen och skaka rumpa samtidigt. Hur jag nu ska få ihop det blir ett senare problem.
Elin får även stå för dagens citat.
"Såhär är det tjejer. Ragga är porr, fast med kläderna på"
Hon är festlig.

Nu ska jag hoppa i säng. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Aino

Haha, men det stämmer ju x) Ragga är sjukt porrigt, haha.

2010-02-15 @ 16:10:11
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0