Alla vet att gangsters inte dansar dom buggar.

Känns inte den här dagen galet lång? Jag brukar tycka att tisdagar och onsdagar känns superlånga eftersom jag slutar vid halv tolv. Men den här dagen? Klockan är bara sex.
Jag har inte åstadkommit så mycket. Har sett klart säsong 3 av OC, lovade mig själv att inte lipa i sista avsnittet. Det gick ju sådär, men ärligt talat om de hade tagit bort all bakgrundsmusik så hade ingenting varit sorgligt.
Nu tänkte jag sätta på lite kaffe och se över naturkunskapen litegranna. Provet är på torsdag, men om man för en gångs skull kan ligga steget före så är väl det kanon.

Hämtade hem min balklänning i helgen förresten! Den är PERFEKT, så mycket Josefine!
Var lite rädd att den skulle se heltokig ut på. Sånt kan man ju omöjligt avgöra när man bara sett den sitta på en pinnsmal brunbränd modell. Men den satt faktiskt kanon på mig med!
Nu längtar jag något fruktansvärt till balen. Jag tror Frida ska vara min kavaljer, haha!
Ärligt talat, ta med någon random kille bara för att tilltalar mig inte alls. Då låser man sig bara vid sitt sällskap.
Frida och jag kan röja järnet ihop oavsett. Feint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0