Alla vet ju att en mur bara är en bro på högkant.

Om en vecka har lovet börjat, ojoj, hur ska jag orka? Prov i lindrande prov imorgon, seminarium i sjukvård och naturkunskapsprov nästa torsdag. Hur ska jag hinna med annat än plugg? Fattas väl bara att Mauritz trycker in ett psykiatriprov också. Well, slut på tråkigheter.

Idag fick vi finbesök på skolan av självaste Emil Jensen. Han var alldeles fullkomligt fenomenal. Vilken man!
Jag är ärligt talat glad att mer än hälften av alla treorna bestämde sig för att inte dyka upp, för nu var allting väldigt intimt och mysigt.
Efteråt blev jag och Maria intervjuade av smålandsposten, så håll ögonen öppna i morgondagens tidning.

Imorgon är det fredag och jag är väldigt sugen på en sväng till monki som har superrea nu. Kan säkert fynda en hel del om jag är på slöserihumör.
Nä, nu får jag ta mig i kragen och hoppa i dansbrallorna. Ikväll är det street!
Puss och kräm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0