Fredagsmys.

Finfin fredag. Har spenderat den med att käka godis, hjälpa mamma på jobbet, handla, äta asgoda mackor och titta på Wallander:dödsängeln. Den var väl ingen höjdare för att vara ärlig, men inte en av de sämsta som har gjorts i serien heller.
Nu sitter jag här, med ett halvt hus för mig själv eftersom Tess är på gymnastikläger.
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. Jag är mätt, så något godis orkar jag inte äta och jag är inte sugen på film.
Ärligt talat jag är trött (heheheh). Men det är ju nästan kriminellt att sova innan tolv.

Känns som om jag kommer få spendera morgondagen i bageriet. Pappa ska göra nån avancerad dessert och vill självklart att jag ska slava lite. Jag ska nog överleva det med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0