Got a feeling, it's a feeling that you never understand

Nu har jag tagit sportlov! Vi hade vår allra sista lektion i naturkunskap idag också. Den bestod av ett prov som tog en halvtimma att göra, nice!
Sportlovet jag ska fira med streetlektion. Hoppashoppashoppas att vi fortsätter med uppvisningsdansen! Mina blåmärken från förra lektionen har ju hunnit blekna och allt!
ALLA ska komma och titta, annars dör ni ok?

Nu ska jag lyssna till Jockes ljuva stämma en stund innan jag beger mig.
Ha det fint!
( och till alla galna studenter som ska på studentfesten, ta det lugnt i djungeldimman;] )

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nice. Grattis till lovet.

Maskinen till Tivolirock 17/7 :D

2010-02-19 @ 00:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0