Jag bryter lagen för att känna mig fri.

Mm, älskar att sluta vid halv elva, haha!
Åkte hem med 11.15-bussen. Hoppade av nere hos mamma och pappa för att hjälpa dem med det sista. Hela bageriet var fullkomligt överfullt av semlor. Jag kan aldrig hålla mig borta från mandelmassan, så GALET gott. Jag kan verkligen inte förstå hur det kan finnas så många människor som inte gillar det. Förstöra en fin semla med vaniljkräm, nä fy!
Tror vi slängde ihop typ åtta plåtar semlor i förebyggande syfte, sedan åkte vi hem.
Hur sugen som helst på att trycka i mig massa semlor nu, men inga före maten!!

Om det nu skulle råkat gå er förbi så är det ju faktiskt fettisdag idag. Alltså får man äta hur mycket semlor som helst utan dåligt samvete. Josefine gillar!
Nu ska jag sätta mig ner och titta lite på sjukvården. Vi har seminarium imorgon eller på torsdag. Vår lärare ville inte berätta vilken grupp som skulle ha sitt semiarium på vilken av dagarna. Men det är väl likabra att ställa in sig på att det är imorgon, så kan jag lägga allt krut på naturkunskapen sedan.
Bara två dagar kvar nu, sedan är det äntligen lov. Mycket efterlängtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0