Tell my love I'm leaving, I got to find something to believe in.

Fredagsmorgon, finns det något bättre? Dessutom är jag sådär underbart öm i hela kroppen som man är morgonen efter ett jobbigt träningspass. Dansen igår var galet rolig, men jobbig.

Idag har jag inte mycket saker på min att-göra lista. Vid kvart över tio åker jag till skolan. Vi har en och en halv timmes lindrande vård, sedan slutar vi. Vi ska inte ens göra något jättebetungande. Stå och prata om våra grupparbeten, typ.
Sedan ska vi ner på stan, förmodligen en sedvanlig fredagsfika på skåres hoppas jag. Sedan ska jag och elin hitta kläder till studentfesten på tisdag och jag ska en sväng bort till hemmakväll och hyra ett par filmer.
That's the fridayspirit!



Bild från Live and let dance 08!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0