There's a huge carneval in my chest

Fredagsmys all by myself! Mamma och pappa gick och la sig tidigt(med all rätt förstås, de ska ju upp vid kvart över två), Tess sitter och halvsover framför let's dance i vardagsrummet. Jag sitter här, kastar ett öga på let's dance då och då. Men ikväll är det verkligen inga roliga danser. Ingen lyckas nåt vidare, och alla klänningar ser ut som kycklingdräkter. Varför måste sambaoutfit = kyckligdräkt?
Funderar på att norpa en av budapestbakelserna som står i kylen och slänga mig i sängen med en film istället.
Problemet är att jag inte har några bra filmer på dvd, allt finns i datorn nuförtiden.
Jag borde nog skaffa en sladd så jag kan koppla min dator till tvn. Det skulle vara högst välbehövligt.

Tänkte slänga upp bilder på dagens fynd, men det får bli imorgon.
Ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0