var det du som höll för hårt eller är det jag som är för svag?

Ikväll är sista kentspelningen i sthlm, sen drar turnén iväg på riktigt!
Åh jag är så galet taggad nu så det finns ju inte. Ryser ända ner i tårna av att se klippet då de spelade nihilisten i annexet 07. Hade kunnat döda litegrann för att få höra den.
Har bestämt mig för sommarturnén också. Har redan hämtat ut sthlmbiljetten, ska boka till gbg i början på veckan samt övertala tetrapack/marcus att åke med mig till hbg. Och vårturnén har inte ens börjat för min del, UNDERBART. Har ett par fantastiska månader framför mig.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du behöver inte övertala mig, hehe.

Helsingborg är spikat, precis som 2008 :)

2010-02-28 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0