Alla sömnlösa nätter.

Sjukt chill dag. Slutade 12.10. Gillar redan det nya schemat STARKT. Dock var väl tre timmar sjukvård liiiite mastigt kanske. Vi hade först provet, tog väl lite drygt 40 miuter, sen en rast på 50 minuter. Sedan skulle vi fortsätta arbetet på nya temat. Sjukt jobbigt efter ett prov (även om det inte var så svårt kanske) att sätta sig ner och försöka vara fokuserad i två timmar.
Gjorde kycklingpaj när jag kom hem, eller ja. Avslutade mammas påbörjade verk (a).

Hade tänkt kila iväg till ICA och Preem en sväng. Posta brev och hämta biljetter. Mamma kör mig nog om jag förhandlar lite smart. Hehe.

Ajuste!
Har sett (500) days of summer igen. Den är så galet fin så jag dör.
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Aino

500 days of Summer är helt helt underbaaar!

2010-01-19 @ 18:49:24
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/
Postat av: Marcus

Postat brev?

Vågar man hoppas? :O

2010-01-20 @ 09:28:33
Postat av: Marcus

En trevlig överraskning. Tack som fan!

Detta ska omedelbart firas med en kopp kaffe! :'D

2010-01-20 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0