allt jag ville vara behöll jag alltid för mig själv

Godkväll. Jag sitter med dånande huvudvärk och koffeinstinna vener. Ingen bra kombo, tro mig.
Mina planer på att vända dygnet har inte gått så bra hittills. Men klockan ringer vid 08.30 imorgon, så kan jag snooza till nio. Jag kommer dö ey.
Dagen i övrigt har väl varit, tja, givande? Var ute i skogen i typ tre timmar. Med skogen menar jag verkligen SKOGEN. Att hålla sig till stigar och vägar är inte pappas melodi, nä rakt in i urskogen ska man. Så jag tippar på träninsvärk i låren imorgon.
Att jag bloggar beror väl främst på att jag är så fruktansvärt uttråkad, så det är väl lika bra att jag återgår till att syssla med det jag gör bäst - har tråkigt.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Huvudvärk och uttråkighet är ingen bra kombination, men kanske läge för mer sömn och mindre dator då? Sådant brukar vara mer skonsamt huvudet. Hehe. Eller ut en sväng med kompisarna för vin, film, fika, tjejkväll, whatever? Om du nu har så tråkigt om kvällarna. Eller tele. Mhm. Hehe.



Dags att dra iväg för 11 h jobbande snart. Mys.

2010-01-09 @ 08:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0