Du föll isär inför gästerna.

Sådär, då var man mänsklig igen. Knasigt vad lite kaffe kan göra.
Det ultimata i min värld vore nog att släpa runt på en droppställning och få kaffe intravenöst dygnet runt.

Idag påbörjade vi vårt nya schema, dock inget som märktes av eftersom måndagen var enda dagen som ser likadan ut denna terminen också. Men imorgon slutar jag fick tolv, klagar inte!

Planer för eftermiddagen/kvällen är ohämmat kaffedrickande, engelskaglosor och farmakologiplugg. Allt tills imorgon, suck.
Dessutom tänkte jag hinna med en halvtimma på crosstrainern. Yes, ni hörde rätt. Jag tänkte påbörja ännu ett lamt försök till att gå ner ett par kilo. De så gott som lovar ju resultat om man tränar en halvtimma, fyra gånger i veckan och det borde jag ju kunna fixa.

Tja, sen hade jag tänkt hämta ut alla biljetter jag beställde igår, men vi får väl se. Dygnet jag ju trots allt bara 24 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0