Fredagsmys

Äntligen fredag! Jag har överlevt första skolveckan, känns stabilt! Påväg in till skolan får jag veta att vi inte ska ha någon arbetsmiljö och säkerhet, utan bara dumpa en utvärdering i Bosses skåp. Alltså hade vi bara en dryg timme sjukvård sen fick vi åka hem. Dock skulle jag ner en vända på stan.
Fick skjuts av Elin ner till hemmakväll. Jag stod i typ en kvart och kunde inte bestämma mig för om jag var mest sugen på Chocolate macademia eller Chunky monkey, resulterade i att jag köpte båda två. Score!
Sen en snabbis förbi Åhléns och köpa ny mascara. Kilade in en sväng på pressbyrån och köpte kaffe, sen fick jag vänta på bussen i typ tjugo minuter.
Nu sitter jag hemma i tryggt förvar och peppar en sjukt skön hemmakväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0