I love all the poison away with the boys in the band!

Här var det trött.
Var hemma vid tre inatt, däckade med en Frida vid min sida (bästa sättet att däcka på).
Sen skulle vi upp astidigt och åka till emmaboda för träningspass för projektarbetet, och vi var pepp som fan.
Kom både till emmaboda och tillbaka utan tågkrångel dock (hemresan blev väl typ 25 minuter sent, jag kom lindrigt undan). sen var det bara att kasta sig över nästa projekt, plugga inför sjukvårdsprovet på onsdag.
Sedan skulle jag orka laga mat innan jag åkte till dansen, vilket jag förstås inte orkade. Jag kokade makaroner.
Sen fick jag kalasgod kycklinggryta när jag kom hem och det var fan det finaste idag.
Nu har jag träningsvärk, baksmälla och typ trehundra timmars sömn att ta igen.
Men hellectro, det var fan fint. Slänger upp de få bilder jag har imorgon när min hjärna är på hugget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0