Idag ska bli dagen när jag fångar dig.

Sjukt gott med studiedag! Jag är väl fortfarande inte helt frisk, men nu behöver jag ju inte ha dåligt samvete över att jag missar massa viktig skoltid. MÅSTE dock verkligen skriva på sjukvården idag. Vi har prov på onsdag och jag har massor kvar att skriva, heja!
Sen hoppas jag att jag är någolunda pigg ikväll så jag kan dansa, annars får jag väl helt enkelt nöja mig med att titta på.

Idag ska emmaboda släppa två nya akter, men de har inte dykt upp på hemsidan ännu. Spännade! Lasse lindh hade varit mysigt, eller teddybears kanske. Well, I'll keep you up to date!

Längtar nåt så fruktansvärt till festivalsommaren '10 drar igång. Jag har Siesta, midsommarfestivalen, ctrl-alt-dance och emmaboda spikade. Sen blir det med största sannolikhet hultan också. Pepp!

   



Bildbomb från ett par festivaler!
Bild 1: Arvika 08
Bild 2-3: Midsommarfestival 08
Bild 4-5: Siesta 09
Bild 6: Siesta 08
Bild 7: Rookie 09.



Kommentarer
Postat av: Marcus

SiESTA! blir grymt, som alltid!

Du firar väl 3 år där? Skål på det!

2010-01-28 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0