Ingen tror mig, men allt har ett pris.

Avnjuter en ledig kväll utan några som helst tankar på prov, inlämningsuppgifter eller hemtentor. Helt fantastiskt skönt. Idag hade vi vår sista psykologilektion och visst har det varit en sjukt intressant kurs, men jag är mer än lättad över att den är slut. Provet gick bra, trots några flummiga frågor.
Dessutom var det vår sista thursday from hell idag. Nästa vecka påbörjas det nya schemat och jag slutar vid lunch varje dag! Jag kan leva med det faktiskt.

Imorgon är det fredag, och engelskan på morgonen är inställd!!! YES. Alltså slipper vi gå mellan 08.55 och 10.50 och inte göra någonting. Sedan har vi bara sjukvård, lunch och arbetsmiljö och säkerhet.
Hoppas på att tjejerna är sugna på en fredagsfika också. Hade tänkt mig en sväng ner på stan, min mascara är slut.

Nu ska jag hoppa ner i ett varmt bad innan mina fingrar förfryser. Puss


Kommentarer
Postat av: Marcus

Skönt att provet gick vägen idag!

Och sovmorgon imorgon! Dubbelt yeah! :D

2010-01-14 @ 21:05:41
Postat av: Aino

Svar: Haha, ja, snälla gör det! :D Kasta äggröra på dom eller nåt.. ; )

2010-01-14 @ 21:16:27
URL: http://pickingthepieces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0