Jag ser mig aldrig om.

Så sinnessjukt trött. Ändå gick jag och la mig i vettig tid igår.
Var iallafall uppe vid kvart i åtta, klädde på mig och drack kaffe. Mamma ställde upp och körde mig till Emmaboda eftersom första tåget gick vid tio. Hon släppte av mig hos Maria och vi tog bilen direkt ner till Bjurbäcksgården.
Alla som skulle vara där var där och allt gick faktiskt bra. Skönt att allt flyter på så bra. Tror vi gjort typ 35 timmar eller så nu. Bara 65 kvar, hehehe. Nejmen seriöst, som man bävat inför detta projektarbete i tre år innan det drog igång... det är ju faktiskt inte så farligt.

Sedan börjar dansen idag också, eller ja en av kurserna iallafall. Det ska bli kul att träffa alla igen!
Hoppas ni får en fin söndag.

Kommentarer
Postat av: maulin

vad har ni för projektarbete? .)

2010-01-26 @ 14:56:20
URL: http://maulinpepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0