Jag ser mig aldrig om.

Ännu en sjukt lugn dag. Skola mellan 8-11. Sen gick jag på stan med Sandra, Emme och Elin. Letade upp de sista grejerna till studentfesten imorgon. Knallrosa nagellack, knallrosa pärlhalsband och rosa leopardmönstrade öronhängesringar. Haha öronhängsringar, vilket fult ord. Men jag vet faktiskt inte vad det heter, sådana där stora ringar iallafall. Kommer bli awesome. Det här blir verkligen en studentfest i min smak. Den är liten (300 släppta biljetter tror jag), det är awesome tema (60-70-80-tal) och det är på bästa haket!!!!(Café de luxe)
.
Tog 12.30 bussen hem och nu sitter jag här. Utan planer för dagen.
Tja, jag ska väl prova alla kläder en sista gång, packa, peppa och det där. Men inget annat.

Nu är det kaffe! Hejs!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Det låter inte helt fel. Fått fixat drickat då? Bara att dra ett fylle-sms under kvällen, så kan jag ringa upp, haha :'D

2010-01-20 @ 15:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0