Snow brigade.

Ojoj. Jag trodde vintern var över, eller iallafall att det skulle bli allt mindre vintrigt. Tji fick jag, det är snöstorm här.
Jag är fortfarande sjuk, så jag behöver ju ändå inte känna något behov av att ge mig ut i rusket, hehe.
Imorgon är det studiedag också, så oavsett hur frisk jag hunnit bli tills dess behöver jag inte släpa mig ut genom dörren vid sju på morgonen! Gilla!

Dock börjar ju streeten imorgon, jag kommer nog gå oavsett mitt fysiska tillstånd. Jag har peppat i veckor nu, då ska väl inte en ynka förkylning få stoppa mig.
Dagen har såhär långt spenderats i soffan framför lite criminal minds, predikanten och kenny begins.
Sjukt besviken på kenny begins måste jag säga, alla snackade ju så gott om den när den kom ut på bio!

Nu ska jag trycka i mig ett par alvedon och lite kaffe så man får något vettigt gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0