Tycker om att stå intill dig.

Fortfarande dösjuk, fy. Har inte varit i skolan idag, trots att jag förmodligen hade överlevt skoldagen. Vi har ju bara korta dagar nu ändå. Men varför riskera att bli liggande hela veckan bara för att man en dag ska visa sig på styva linan? Stannar nog hemma imorgon också faktiskt, streeten startar på torsdag, och den vill jag verkligen inte missa. Dessutom har vi studiedag på torsdag, så jag har i princip två dagar på mig att bli frisk.
På lördag är det Hellectro också, men jag vet inte om jag ska gå eller inte. Time will tell, jag måste ju upp sjukt tidigt på söndagar ett antal veckor framöver, så det suger lite.

Nu ska jag återgå till att tvinga i mig kaffe och slökolla på tv.
(Det här hade varit ett ypperligt tillfälle för att skjuta koffein intravenöst eftersom kroppen säger GE MIG och halsen säger I HELVETE HELLER)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0